22. apr. 2001

Nose Up! Så er jeg tilbage.

Ik snap 't niet so goed - men fra idag af kan jeg åbenbart godt editere vores Blog.

Sig mig Lennard er det rigtigt forstået at du stadig går rundt og Marxer den? I den diskussion der har kørt her på NSOP er jeg på Jens's side i stort set alle spørsmål. En af Marxismens svage punkter er at den prædiker fornyelse og revolution men at dens tilhængere oftest er nogle gamle sure teoretikere, som i virkligheden er meget lang fra konceptet forandring. Den forandring som Marxister prædiker er eensidig og gammeldags, forstået på den måde at ideologien baserer sig på at vores samfund er struktureret efter et arbejder arbejdsgiver forhold. Idag er det jo sådan at alle intelligente mennesker har muligheden for at tjene penge, hvis de vil. Forandring bør jo være den drivende kraft for alle kreative individer. Her mener jeg forandring som er fri og uhindret og som opstår uventet som genetiske mutationer.

[Posted by Hans Larsen]